ul. Limanowskiego 26/30, 26-600 Radom

Warsztaty

Harmonogram warsztatów pobierz

AB S.A. - Marek Daniłowski
AB„Intel EMA – popracujmy razem”
Pełny pokaz możliwości Intel EMA z uwzględnieniem platformy Intel vPro. Możliwość własnego „poklikania” w Intel EMA. Pytania bardziej techniczne i odpowiedzi na nie.
Agraf sp. z o.o. - Lidia Aparta
AGRAF 1Thymio AI: Jak roboty stają się mądrzejsze
Celem warsztatu jest dostarczenie nauczycielom narzędzi i wiedzy, które pozwolą im wprowadzić uczniów w fascynujący świat sztucznej inteligencji za pomocą interakcji z robotem Thymio. Na warsztacie nauczyciele dowiedzą się, jak wykorzystać Thymio jako narzędzie edukacyjne do przekazania podstawowych koncepcji związanych z SI, programowania i robotyki.
Agraf sp. z o.o. - Anna Koludo, Jarosław Koludo
AGRAF 2Przygotowanie modelu 3D do wydruku i jego wydruk na drukarce 3D
Warsztaty zostaną przeprowadzone z wykorzystaniem drukarki ROBO E3, znakomicie nadających się do celów edukacyjnych. Tematyka warsztatów obejmuje: 1. źródła pozyskiwania modeli 3D 2. Przygotowanie modelu 3D do wydruku a. Z wykorzystaniem dedykowanej aplikacji RoboPrint b. Z wykorzystanie chmury (Cloud Print) 3. Obsługa drukarki 3D a. Omówienie menu drukarki b. Konfiguracja drukarki (wybór języka, połączenie z siecią internet, nazwa) c. Korzystanie z wbudowanej kamery d. Kalibracja drukarki e. Ładowanie i rozładowanie filamentu f. Drukowanie modelu (start, pauza, zmiana koloru filamentu, przerwanie wydruku) g. Konserwacja drukarki h. Upgrade oprogramowania systemowego i. Reset ustawień 4. Wsparcie techniczne oferowane przez firmę AGRAF i merytoryczne przez ŁCDNiKP
Aktin Sp. z o.o. - Piotr Mrokwa, Tomasz Pęciak
AKTIN 1Jak w prosty, a jednocześnie innowacyjny sposób połączyć wirtualną rzeczywistości VR ze sztuczną inteligencją AI z zastosowaniem druku 3D podczas lekcji.
Lekcja z wykorzystaniem wielu technologii? To możliwe! Dowiedz się, jak podczas jednych zajęć połączyć druk 3D, wirtualną rzeczywistość oraz naukę robotyki i programowanie AI. Weź udział w warsztatach i dowiedz się, jak pracować z uczniem XXI wieku, aby jego nauka przynosiła efekty. Poznaj sposoby połączenia wielu technologii podczas jednej godziny lekcyjnej. Wykorzystaj druk 3D, wirtualną rzeczywistość i robotykę do przeprowadzenia kompleksowych zajęć. Podczas warsztatów opowiemy Ci, co zrobić, aby sprzęty zakupione w projekcie Laboratoria Przyszłości zyskały drugie życie. Zaskocz uczniów kreatywną i innowacyjną lekcją, podczas której będą kształtować swoje kompetencje przyszłości.
Eduko Marta Niemaczek - Karolina Dryńska
EDUKO 1STEAMOWE ZAKODOWANE warsztaty z innowacyjnym robotem - “Zosią - małą nauczycielką” czyli jak wciągnąć uczniów w fascynujący świat nauki i eksploracji w modelu STEAM
STEAMOWE warsztaty „Koduj z Zosią” to praktyczne i inspirujące zajęcia, dla nauczycieli ze szkół podstawowych i przedszkoli. W czasie warsztatów stworzymy wspólnie grę strategiczną do wykorzystania na każdym przedmiocie i z uczniami w każdym wieku. A w drugiej części opracujemy interdyscyplinarny projekt ekologiczny, który ma na celu poznanie życia jeży, ich funkcjonowanie i znaczenie w środowisku jako przykład projektu STEAM. Przez całe warsztaty będą towarzyszyć nam roboty Zosia – mała nauczycielka, które sprawią, że kodowanie stanie się proste i satysfakcjonujące. Do wzięcia udziału w warsztatach nie jest wymagane ŻADNE wcześniejsze doświadczenie w pracy z robotami i w kodowaniu.
Eduko Marta Niemaczek - Norbert Wagner
EDUKO 2STEAM i micro:bit – dobre połączenie!
Zapewnij swoim uczniom fascynujące doświadczenia edukacyjne dzięki BBC micro:bit! Dołącz do naszych warsztatów STEAM i odkryj nieograniczone możliwości, jakie te małe urządzenia kryją. Wykorzystaj je na swoich lekcjach w praktyczny sposób, przekazując wiedzę w innowacyjny sposób. Poznaj ciekawe pomysły i inspiracje, jak integrować BBC micro:bit w swoim programie nauczania. To nie tylko nauka, to kreatywność, umiejętności interpersonalne i praktyka. Twórz modele pojazdów z BBC micro:bit, programuj roboty i eksperymentuj z ich stabilnością. Przełam swoje bariery, przebudowując roboty w celu poprawy efektywności. Zapraszamy!
Ei System - Łukasz Gierek
Ei SYSTEM 1Odkryj druk 3D na nowo.
Łukasz Gierek, ambasador marki Banach 3D wprowadzi Cię w nowatorskie metody pracy z nowoczesnymi technologiami z zakresu pracy w trójwymiarze.Dziś telefon stanie się skanerem 3D. Dziś skaner 3D stanie się najlepszym pomocnikiem nauczyciela. Dziś najlepszy pomocnik nauczyciela zwany długopisem 3D będzie będzie jego super serwisantem, a super serwisant zmieści się w kieszeni projektanta. Dziś projektant wyjdzie poza schemat małej drukarki 3D drukując na niej wielkogabarytowe przedmioty. Sprawdź jak jutrem stanie się dziś, jak uczniowie staną się projektantami, a nowoczesna edukacja skróci czas pracy i na stałe zagości w Twojej szkole. Druk 3D, Skanowanie 3D, Druk wielkogabarytowy, Długopis 3D.
Ei System - Łukasz Gierek, Magdalena Wojewódzka
Ei SYSTEM 2 Class 3D Długopisy Banach - Lekcja pokazowa
Stwórz z nami tradycyjny mural, który będzie hołdem dla patrona Twojej szkoły lub fantastyczną dekoracją Twojej sali lekcyjnej. Mural wykonamy zachowując model STEAM, połączymy tradycyjną farbę, szkic, cyfrową projekcję, druk 3D oraz długopis 3D. A skoro o długopisie mowa, to na warsztacie dowiesz się w jaki sposób wykorzystać długopis Banach 3D użyteczności po artyzm. Dziś ten niewielki pomocnik stanie się wielofunkcyjnym narzędziem wspomagającym proces edukacji na każdym poziomie.
EPSON - Bartosz Ratkowski
EPSONWykorzystanie technologii w edukacji
jak wykorzystać potencjał projektorów i drukarek dla prowadzenia inspirujących zajęć dydaktycznych
IT EDU - Krzysztof Grabowski
ITEDUAR w Edukacji: Tworzenie Interaktywnych Lekcji z Wykorzystaniem Bezpłatnych Narzędzi
Warsztaty "AR w Edukacji: Tworzenie Interaktywnych Lekcji z Wykorzystaniem Bezpłatnych Narzędzi" są dedykowane nauczycielom pragnącym zintegrować nowoczesne technologie z procesem edukacyjnym. Podczas szkolenia uczestnicy zostaną wprowadzeni w fascynujący świat rzeczywistości rozszerzonej (AR), która rewolucjonizuje sposób, w jaki uczniowie zdobywają wiedzę i łączą się ze światem zewnętrznym. Uczestnicy warsztatu zostaną zapoznani z bezpłatnymi narzędziami, takimi jak Reality Composer, służącymi do tworzenia wirtualnych przestrzeni i modeli w technologii AR. Nauczyciele nauczą się podstaw budowania rzeczywistości rozszerzonej, dowiedzą się, skąd mogą czerpać gotowe modele oraz jak tworzyć własne, spersonalizowane interaktywne modele AR. Praktyczna część warsztatów pozwoli nauczycielom na wypróbowanie zdobytej wiedzy w praktyce, a także zdobycie umiejętności, które później mogą być wykorzystane na lekcjach.
IT-media - Tomasz Biernacki
ITMEDIA 1Jak rozmawiać z AI? Sztuczna inteligencja jako osobisty asystent nauczyciela
Podczas warsztatu poznamy najpopularniejsze chatboty AI, ich możliwości i ograniczenia. Zobaczymy przykłady współpracy z AI w warunkach szkolnych. Doświadczymy na żywo sposobów prowadzenia konwersacji z chatbotem, zadawania mu właściwych pytań i formułowania precyzyjnych.
IT-media - Tomasz Biernacki
ITMEDIA 2Jak generować darmowe grafiki, ilustracje i zdjęcia w Adobe FireFly i Express
Podczas warsztatu poznamy darmowe programy Adobe do tworzenia grafiki i sposoby korzystania z ich możliwości. Przetestujemy opcje modyfikacji wygenerowanych obrazów na różne style i alternatywy. Przekonamy się, gdzie są granice możliwości algorytmów i dowiemy się, dlaczego kreatywność ludzka oraz umiejętności obsługi programów graficznych są nadal niezastąpione.
IT-media - Tomasz Biernacki
ITMEDIA 3Jak nagrać film w warunkach szkolnych, który da się oglądać
Podczas warsztatu omówimy jaki sprzęt poza smartfonem może się przydać do nagrania filmu. Dowiemy się jak obsłużyć podstawowy szkolny sprzęt filmowy. Przećwiczymy jak ustawić plan i nagrać tzw. „setkę”, czyli zapowiedź, wypowiedź lub wywiad.
Learnetic SA - Marcin Paks
LEARNETIC 1Poznaj m:CODE Arcade (Python)
Unikatowy zestaw z kontrolerem Micro:Bit oparty o zasoby online i pracę w modelu STEAM w środowisku projektowania gier online. Warsztat skierowany głównie do nauczycieli klas ponadpodstawowych.
Learnetic SA - Marcin Paks
LEARNETIC 2Twoje Wirtualne Laboratorium VR
Wypróbuj okulary Meta Quest 2 i poznaj ich możliwści podczas zajęć przyrodniczych w szkołach ponadpodstawowych. Uczestnicy warsztatu będą pracować z oprogramowaniem, które potrafi wykorzystać potencjał gogli VR tej klasy, a także stworzyć wirtualne środowisko współpracy wenątrz- lub także międzyszkolnej!
Mentor Systemy Audiowizualne - Sebastian Rorbach, Sylwester Zasoński
MENTOR 1„Tworzymy edukację jutra: pracownia językowa Mentor i podłoga interaktywna SmartFloor jako rozwiązania wspierające pracę uczniów i nauczycieli w wielu obszarach”
Podczas warsztatu poznasz nowoczesne rozwiązania dla edukacji: 1. Dwa w jednym: podłogę i stół interaktywny SmartFloor. 2. Pracownię językową jako narzędzie umożliwiające nabywanie i rozwijanie kompetencji przyszłości.
Mentor Systemy Audiowizualne - Maciej Roth, Sylwester Zasoński
MENTOR 2„Nauka z Pasją: Warsztaty z Okularami VR Pico Neo 3 Pro i aplikacją Corinth”
Poznaj nowoczesne okulary do rzeczywistości wirtualnej od firmy, która stworzyła Tik Toka. W trakcie warsztatu wraz z aplikacją Cortinh odkryjesz tajniki przyrody w pełnej imersji, przejedziesz się na rollercoasterze, spróbujesz wirtualnego e-sportu czy zmalujesz coś w 3D. Przyjdź i przekonaj się, że wirtualną rzeczywistość można odkrywać nie tylko siedząc w ławce!
Migra Sp. z o.o. - Grażyna Koba
MIGRA 1Porównanie narzędzi do tworzenia grafiki trójwymiarowej (3D) – Tinkercad i SketchUp
Pokażemy, jak można samodzielnie zaprojektować modele 3D w programach Tinkercad i SketchUp tak, aby można je potem było wydrukować na drukarce 3D – porównamy zasady pracy w obydwu programach. Uczestnicy warsztatów poznają kilka narzędzi i możliwości obydwu programów i samodzielnie wykonają proste modele 3D. W tym roku zaplanowaliśmy również warsztat dotyczący druku 3D pt. „Kolejny poziom pracy z drukiem 3D w szkole – skanowanie 3D”, na który również zapraszamy. Aby usprawnić przeprowadzanie zajęć, prosimy osoby, która zapiszą się na te warsztaty, o wcześniejsze założenie darmowych kont (jeśli nie mają Państwo założonych). Własne konto umożliwi Państwu dostęp do wykonanych prac również po zajęciach. SketchUp (konto użytkownika): https://www.sketchup.com/plans-and-pricing/sketchup-free- Tinkercad (konto nauczyciela): https://www.tinkercad.com Odbiorcy: Nauczyciele informatyki szkół podstawowych i ponadpodstawowych.
Migra Sp. z o.o. - Krzysztof Fortuna, Grażyna Koba
MIGRA 2Kolejny poziom pracy z drukiem 3D w szkole – skanowanie 3D
Na warsztacie uczestnicy poznają sposoby skanowania w 3D, poprawiania zeskanowanych modeli, a także kilka praktycznych przykładów wykorzystania skanera 3D w szkole. Uczestnicy poznają podstawowe parametry skanerów 3D i porównają kilka dostępnych na warsztacie modeli. W czasie warsztatów uczestnicy będą mogli przetestować skaner 3D. Na warsztatach znajdzie się też czas na Q&A dotyczące druku 3D, czyli Wasze problemy – nasze praktyczne porady. W tym roku zaplanowaliśmy również warsztat dotyczący projektowania modeli 3D pt. „Porównanie narzędzi do tworzenia grafiki trójwymiarowej (3D) – Tinkercad i SketchUp”, na który również zapraszamy, zwłaszcza chcących samodzielnie zaprojektować model 3D. Odbiorcy: Nauczyciele informatyki szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Migra Sp. z o.o. - Grażyna Koba, Katarzyna Koba-Gołaszewska
MIGRA 3Grafika żółwia w języku Python, czyli jak można płynnie przejść od programowania wizualnego do tekstowego
Pokażemy, jak można łagodnie wprowadzić ucznia w programowanie w języku tekstowym, wykorzystując grafikę żółwia w języku Python. Będziemy stosować funkcje z modułu turtle, które są podobne do poleceń poruszających duszka w języku Scratch czy żółwia w Logo. Uczestnicy warsztatów wykonują podobne projekty graficzne jak w języku Scratch (lub Logo), stosując podobne polecenia. Ponadto zastosują również te same techniki algorytmiczne, np. iterację. Odbiorcy: Nauczyciele informatyki szkół podstawowych i ponadpodstawowych
Mazowieckie Samorządowe Centrum Doskonalenia Nauczycieli - Wojciech Wytyk
MSCDNMalowanie przyszłości
Wprowadzenie do generowania obrazów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.
NOWA ERA SP. Z.O.O. - Janusz S. Wierzbicki
NOWA ERA 1Temat: Świat, którego już nie ma. Jak zmiany na świecie aktualizują nam edukację
Gwałtowne zmiany z ostatnich lat miały ogromny wpływ na edukację. Porozmawiamy, jak tym czasie zmieniło się nasze podejście do edukacji oraz pokażemy nowoczesne i dostępne dla szkół rozwiązania technologiczne oraz porozmawiamy o przyszłości. W czasie warsztatu przyjrzymy się też uczniowi w szkole ponadpodstawowej – jego potrzebom oraz modelom pracy.
NOWA ERA SP. Z.O.O. - Janusz S. Wierzbicki
NOWA ERA 2Temat: NEON – włącz wyższy standard edukacji!
Jeżeli jesteś nauczycielem w szkole podstawowej i szukasz: • usprawnienia procesu edukacyjnego od przygotowania lekcji po sprawdzanie wiedzy, • automatyzacji uciążliwych zadań, • elastycznego modelu pracy z wykorzystaniem materiałów drukowanych i cyfrowych, • lepszej kontroli postępów swoich uczniów, ten warsztat jest dla Ciebie! Poznaj NEON-a i sprawdź, jak możesz go wykorzystać w swojej pracy.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Bartłomiej Krowiak
OEIiZK 1Platforma WIX - tworzenie własnych stron internetowych dla ucznia i nauczyciela
Na warsztatach zaprezentowany zostanie sposób, w jaki można usprawnić oraz uatrakcyjnić pracę nauczyciela i stworzyć własną stronę internetową. Nauczymy się projektować i tworzyć strony www przy pomocy platformy Wix. Poznamy najlepsze praktyki projektowania stron i zobaczymy, jak w krótkim czasie stworzyć swoją własną witrynę, która zachęci uczniów do tworzenia własnych stron wspólnie z nauczycielem.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Bartłomiej Krowiak
OEIiZK2AppInventor i tworzenie aplikacji mobilnych na urządzenia z systemem Android
Podczas warsztatów zapoznamy się z łatwym i przyjemnym sposobem projektowania od podstaw aplikacji mobilnych na smartfony i tablety w środowisku AppInventor. Gotowe projekty będzie można bezpośrednio przetestować na swoich urządzeniach mobilnych. Aby w pełni móc cieszyć się utworzonymi programami można wcześniej pobrać na smartfon / tablet aplikację MIT AI2 Companion (Google Play).
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Bartłomiej Krowiak
OEIiZK3Długopisy 3D w praktyce
Praktyczne warsztaty związane z używaniem długopisów 3D. Podczas spotkania poruszone zostaną wątki związane z ich eksploatacją oraz wykorzystywaniem w ramach różnych przedmiotów szkolnych.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Elżbieta Pryłowska-Nowak
OEIiZK4Sztuczna inteligencja przybliża kulturę i sztukę
Uczestnicy warsztatów doświadczą poznawania tekstów kultury z wykorzystaniem sztucznej inteligencji. Podyskutujemy o wykorzystaniu najnowszych technologii informacyjnych i komunikacyjnych w celu prezentacji zasobów dziedzictwa kulturowego. Zaprezentujemy przykłady eksperymentów online wykorzystujące sztuczną inteligencję do poznawania i odbierania tekstów kultury.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Marcin Pawlik
OEIiZK5OBS Studio jako mikser do tworzenia streamingów, oraz program do nagrywania screencast’ów
Program OBS Studio jest bezpłatnym i popularnym narzędziem do tworzenia streamingów oraz do nagrywania screencast’ów (filmów z tego co dzieje się na ekranie). Na warsztatach uczestnicy zmierzą się z konkretnym zadaniami: skonfigurowaniem programu OBS Studio tak aby można było go wykorzystywać jako mikser programowy oraz nagraniem filmu instruktażowego. Dowiedzą się o podstawach teoretycznych niezbędnych do skonfigurowania programu OBS Studio jako narzędzia do streamingowania. Dowiedzą się jaki sprzęt jest konieczny do nagrywania oraz tworzenia streamingów. Poprzez bezpośredni kontakt uczestników szkolenia ze sprzętem oraz tematem nagrania, nauczyciele będą mieli szansę doświadczyć jak pracują przed kamerą, jak wygląda zbudowany przez nich kadr oraz jak brzmi ich głos. Na warsztaty zapraszam wszystkich nauczycieli wszystkich etapów edukacyjnych.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Marcin Pawlik
OEIiZK6Shorts, reels - nagraj i zmontuj film, komórką, tabletem
Na tym warsztacie uczestnicy dowiedzą się jak nagrywać film, tworzyć kadr, konfigurować sprzęt, zadbać o jakość dźwięku oraz jak montować nagrany materiał. A wszystko to za pomocą bezpłatnej aplikacji dostępnej na urządzenia mobilne (tablet, smartfon, ipad, iphone). Podczas warsztatów, uczestnicy będą mieli za zadanie nagrać i zmontować krótki materiał filmowy. Dowiedzą się co to są Shorts, Reels oraz jak je nagrywać. Na warsztat zapraszam wszystkich zainteresowanych.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Marcin Pawlik
OEIiZK7Tworzenie multimediów ze wsparciem AI
Na tym warsztacie będziemy poznawać narzędzia wykorzystujące sztuczną inteligencję, które mogą wspomóc w tworzeniu multimediów, materiałów na media społecznościowe. Podczas tego warsztatu wymagane jest aby uczestnicy rejestrowali się w serwisach WWW, potrzebne też będzie posiadanie konta GMAIL. Zapraszam wszystkich zainteresowanych nie obawiających się rejestrować w serwisach WWW.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Dariusz Fabicki
OEIiZK8Microsoft Small Basic dla czwartej klasy
Odkryj magię programowania z Microsoft Small Basic specjalnie dla uczniów klasy IV! Jest to spotkanie dla nauczycieli pragnących wciągnąć swoich podopiecznych w świat kodowania w prosty i przystępny sposób. Naucz się tworzyć atrakcyjne lekcje, rozwiązywać problemy programistyczne i ożywiać grafikę. Dołącz do naszego spotkania i przekształć swój sposób nauczania.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Bogusława Juchełka, Justyna Kamińska, Małgorzata Witecka
OEIiZK9Kreatywne wykorzystanie laptopa dla 4-klasisty i nauczyciela
W trakcie warsztatu pokażemy możliwości wykorzystania laptopów otrzymanych w ramach projektu Laptop dla ucznia. Przedstawimy przykłady platform edukacyjnych, które wspierają zarówno pracę nauczyciela na lekcjach, jak i ucznia w domu. Ponadto omówimy bezpłatne aplikacje wspomagające proces uczenia się i umożliwiające monitorowanie postępów uczniów.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Dariusz Brzuska, Ewa Kowalska
OEIiZK10Misja Mars, czyli kilka słów o gamifikacji na przedmiotach przyrodniczych
Przedstawimy metodę gamifikacji – jej zastosowanie, zalety i potencjalne zagrożenia. Omówimy, w jaki sposób gamifikacja może być stosowana w celu zwiększenia efektywności nauczania i motywacji uczniów. Zagramy w bezpłatną grę edukacyjną „Misja Mars – wyzwania i rozwiązania”, opracowaną w międzynarodowym projekcie Future Space. Dowiemy się, jak można wykorzystać tę grę i w jaki sposób zorganizować lekcje o tematyce kosmicznej, zawierające elementy gamifikacji. Dodatkowo poznamy narzędzia TIK, które wspomagają prowadzenie gry, ale również mogą być użyte w czasie innych zajęć w celu zwiększenia aktywności uczniów przy jednoczesnym kształceniu kompetencji XXI wieku.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Jarosław Biszczuk, Agnieszka Samulska
OEIiZK11Makropolecenia i programowanie w Excelu
Na warsztacie poruszymy tematy związane z tworzeniem makr w Excelu. Rozwiążemy kilka prostych zadań w oparciu o język Basic (VBA). Na zakończenie przedstawimy rozwiązanie zadania symulacyjnego z tegorocznej matury.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Michał Tycjan Grześlak, Janusz S. Wierzbicki
OEIiZK12Ciekawe funkcje i Sztuczna Inteligencja w usługach Microsoft 365
Podczas warsztatu pokażemy i opowiemy, jak wykorzystać narzędzia poznane przez nauczycieli i uczniów m.in. w trakcie nauki zdalnej do pracy w systemie stacjonarnym. Na zajęciach będziemy korzystali z wielu aplikacji wchodzących w skład Microsoft Office 365. Zademonstrujemy między innymi mało znane możliwości OneNote, Sway, Stream czy Microsoft Lens pokażemy gdzie Microsoft dodał narzędzia sztucznej inteligencji oraz wspomnimy o kilku innych ciekawych funkcjach.
Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie - Izabela Rudnicka
OEIiZK13Siła „Fake Newsa”- Jak uczyć rozumienia informacji – miejsca, metody, narzędzia dezinformacji
Czy tylko fake newsy? Jak uczyć umiejętności rozpoznawania informacji prawdziwej od fałszywej? Poznamy wybrane metody negatywnego działania informacji wsparte technologiami. Sprawdzimy praktycznie wybrane przykłady dezinformacji i manipulacji informacją. Na warsztat zapraszamy nauczycieli wszystkich przedmiotów, zainteresowanych narzędziami dezinformacji
PROGRA Sp. z o.o. - Renata Dankowska
PROGRA 1Grywalizacja - na godzinach wychowawczych i zajęciach z doradztwa
Wprowadź grywalizację do lekcji. Zobacz, jak zwiększyć motywację uczniów do udziału w zajęciach. Przyjdź i wypróbuj na sobie zajęcia grywalizacyjne przygotowane na godziny wychowawcze i zajęcia z doradztwa zawodowego. Zobaczysz, jak można wprowadzić grywalizację na zajęcia i jednocześnie pomóc uczniom w poznaniu siebie. Wypróbujesz gotowy scenariusz grywalizacji i dowiesz się, jak można przekształcić go we własny. Na warsztatach poczujesz dreszcz emocji związanych z grywalizacją! Będą też nagrody ...
P.U.H. PROKSER DARIUSZ MICHALSKI - Dariusz Michalski
PROKSERDrukarki 3D i długopisy 3D. Wykorzystanie drukarek 3D i najnowszych technologii w prowadzeniu zajęć lekcyjnych.
Jak poprowadzić zajęcia związane z modelowaniem i drukiem 3D. W jaki sposób zadbać o drukarkę żeby była pomocą a nie problemem w prowadzeniu zajęć? Gdzie edukator ma szukać pomocy w przypadku problemów z drukarka 3D?
Promethean - Izabela Siewniak
PROMETHEANPo co w klasie monitor interaktywny i jak go w pełni zastosować z korzyścią dla ucznia.
Warsztat kierowany do nauczycieli, którzy nie mają doświadczenia z technologią dotykową lub mają doświadczenie minimalne. Pozwoli on każdemu zacząć pracę z monitorem interaktywnym, zastępując nim zwykłą tablicę i dodając kilka funkcji interaktywnych. Jest to szkolenie, które pozwoli „oswoić” nauczycieli i uczniów z nowym sprzętem i w naturalny sposób wprowadzić do codziennego użytku.
Sekcja Informatyki Szkolnej przy PTI - Adam Jurkiewicz
SISPython i aplikacje sieciowe - przykład dla Technika Programisty oraz Liceum.
Zbudujemy prostą aplikację sieciową, która pozwoli sprawdzić nasz nr IP za pomocą systemu API https://ipstack.com/
Zespół Szkół Nr 1 im. Henryka Sienkiewicza w Kołobrzegu - Jacek Kawałek
VRTworzenie własnych modeli i scen dla okularów 3D na przykładzie Class VR.
Wykorzystując program Blender a w zasadzie jego odmianę z silnikiem gier UPBGE, zaprezentuję jak łatwo można przenosić do okularów 3D własne modele i sceny 3D.
WACOM - Anetta Kiraga, Mariusz Utkowski
WACOM 1Rysujemy obrazy w perspektywie.
Zapraszamy na fascynujące zajęcia z tworzenia grafiki z podwójną perspektywą, gdzie użyjemy tabletów graficznych Wacom oraz profesjonalnego oprogramowania Adobe Photoshop. Na tych zajęciach odkryjemy sztukę manipulacji perspektywą, tworząc obrazy o głębokim wrażeniu trójwymiarowości. Przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi graficznych, nauczymy się tworzyć sceny, które zachwycają widza efektem iluzji głębi mimo, że tworzony obraz nie będzie w przestrzeni 3D. Poznasz tajniki projektowania architektonicznych krajobrazów, fantastycznych światów lub surrealistycznych kompozycji, które wydają się wychodzić prosto z Twojej wyobraźni.
WACOM - Anetta Kiraga, Mariusz Utkowski
WACOM 2Jak rysować schematy elektroniczne?
Zapraszamy na zajęcia, podczas których wykorzystamy tablety graficzne firmy Wacom i oprogramowanie Adobe Photoshop, aby tworzyć schematy układów elektronicznych. Nauczysz się projektować własne biblioteki elementów elektronicznych - szczególnie przydatne umiejętności w dziedzinie robotyki. Nie ważne, czy jesteś początkującym czy doświadczonym, te zajęcia pomogą Ci rozwijać umiejętności projektowania układów elektronicznych w prosty i efektywny sposób. Przyjdź i odkryj, jak używać narzędzi graficznych do tworzenia schematów elektronicznych.
Zespół Szkół Technicznych im. Tadeusza Kościuszki w Radomiu - Artur Rudnicki
ZST1ChatGPT w wyszukiwarce Bing – innowacja w edukacji
Wyszukiwanie informacji jest i łatwe, i trudne. Gromadzenie, selekcjonowanie prawidłowych odpowiedzi na nasze zapytania wysyłane w świat jest trudnym zadaniem. Microsoft stworzył rewolucję, podłaczył sztuczną inteligencję do wyszukiwania, która ma za zadanie odszukać i wyselekcjonować żądane informacje. To jest właśnie czatGPT w wyszukiwarce bing. Jak to działa? Przekonaj sie i przyjdź.
Skip to content